تلافی ...







تلافی ...  

            

 

عاقبت ظلم تو رو  یه روز تلافی میکنم
اشکامو پاک میکنم با دل تبانی میکنم
میاد اون روزی که تو قهری دلمو رو ببینی
چشماتو باز بکنی حقیقتو خوب ببینی
میاد اون روزی که من نامه هاتو پاره کنم
میاد اون روزی که من غم دلمو چاره کنم
اگه اون روز برسه منم برات ناز میکنم
با غم و غصه و دردم تو رو  دمساز میکنم
اگه دل تاب بیاره منم به اون روز میرسم
روی ابرها میشینم به آسمونها میرسم
تو میخوای تا میتونی دل منو خون بکنی
با رقیبام بشینی منو تو دیوونه کنی
اما هر روز خوشی تنگ غروبی هم داره
شبای سرد و سیاه صبح سپیدی هم داره
میاد اون روزی که من نامه هاتو پاره کنم
میاد اون روزی که من غم دلمو چاره کنم
اگه اون روز برسه منم برات ناز میکنم
با غم و غصه و دردم تو را دمساز میکنم
اگه دل تاب بیاره منم به اون روز میرسم
روی ابرها میشینم به آسمونها میرسم



نظرات شما عزیزان:

hassan
ساعت5:49---11 آذر 1389
ســـــــــلام. خوبی...

ممنونم از حضور سبزت...

عزیزم بابت تاخیرم شرمنده.. بابا این آخوند ها سایت لوکس بلاگ رو فیلتر کردند... واسه همین امروز زیاد نمیشد وارد وبلاگم بشم و نظراتو بخونم..

راستی با عجله اومدم ببین چی شده؟

عزیزم من هیچ وقت ناراحت نمیشم.. فقط واسم سوال بدونم از کجا فهمیدی اردبیل هستیم؟ واسم سوال بوده؟

راستی گلم من که گفتم هر وقت به روز کردی خبرم کن.. خوشحال میشم همیشه بهت سر بزنم..

آ÷تم که مثل همیشه زیبا بود..



بازم به خونه خودت سر بزنی..

شاد باشی....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته اي از يك عاشق به نام :Nsm2| 10 آذر 1389برچسب:, | 10:46 | + | موضوع: <-CategoryName-> |